Пропозиції від бібліотеки для українських біженців

Ласкаво просимо до регіональної бібліотеки міста Вайден! Herzlich willkommen in der Regionalbibliothek Weiden!

Бібліотека пропонує більше ніж 125.000 засобів масової інформації, у тому числі книги, аудіо-книги, журнали, фільми на DVD\Blu-ray, e-Books та ін. Під час роботи бібліотеки ви маєте змогу користуватися усіма ресурсами, які є у наявності.

Іформація про бібліотеку – Bibliotheksflyer auf Ukrainisch.

16. November 2023 um 17.00 Uhr – 18.00 Uhr
16 листопада  2023 о 17.00 запрошуємо на годину читання українською мовою.
Ukrainische Vorlesestunde – Година читання українською
Lyudmila Zuieva liest Geschichten in ukrainischer Sprache. Людмила Зуєва читає історії українською мовою.

Валізка з книжками з УкраїниAus der Ukraine in deiner Bibliothek.

Um ein Stück Heimat in einem neuen Land zu finden, hat das Goethe-Institut Ukraine das Projekt Ein Koffer voll mit Büchern ins Leben gerufen.

Diese Bücher und viele andere sind im Bestand unserer Bibliothek und für jede und jeden frei zugänglich. Wir hoffen sehr, dass der Koffer mit Büchern aus der Ukraine den kleinen Ukrainerinnen und Ukrainern Trost, Unterstützung und schöne Erinnerungen an Zuhause bieten wird.

«Валізка з книжками з України» – новий проєкт Гете-Інституту. Відтепер на полицях нашої бібліотеки ви можете знайти дитячі та підліткові книжки українською мовою.

Ці книжки та багато інших у вільному доступі в фонді нашої бібліотеки для кожного. Сподіваємося, що валізка книжок з України підтримає маленьких українців, заспокоїть та нагадає про дім.

„Мишеня“ – дитячa передачa українською.

„Lach- und Sachgeschichten” der Sendung mit der Maus auf Ukrainisch

Читаємо дітям з перших років життя: Програма Lesestart 1–2–3. Для дітей від 3 до 5 років у дитячій бібліотеці доступні безкоштовні Lesestart-комплекти. Kostenlose Lesestart-Sets gibt es für Kinder von 3 bis 5 Jahre in der Kinderbücherei.

Інформація для батьківInfokarte und Elternbroschüre auf Ukrainisch

Eine Sammlung frei zugänglichen ukrainischen Büchern für Kinder und Erwachsene.

Eлектронні книги, аудіокниги i підручники для дистанційного навчання для дітей і дорослих – безкоштовно!

Unterstützung für ukrainische Kinder & Familien: Kostenlose Unterrichtsmaterialien. Підтримка українських дітей та сімей: безкоштовні навчальні матеріали Twinkl

Sonderseite Ukraine – Eine Linkzusammenstellung der Landesfachstelle für öffentlichen Bibliotheken im Bayern:
– Informationsseiten zur Ukraine in Bibliotheken
– Service für Ukrainer*innen in Bibliotheken
– Sprachangebote
– Angebote für Kinder in ukrainischer Sprache u.v.m.